ZAPOŠLJAVAMO - KNJIGOVOĐU/KNJIGOVOTKINJU - Kerekesh teatar
7712
post-template-default,single,single-post,postid-7712,single-format-standard,qode-listing-1.0.1,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

ZAPOŠLJAVAMO – KNJIGOVOĐU/KNJIGOVOTKINJU

Umjetnička organizacija Kerekesh teatar

Vladimira Vidrića 10, 42000 Varaždin

Web: http://www.kerekesh-teatar.hr

e-mail za prijavu: marketing.kerekesh.teatar@gmail.com

Rok prijave: 10.04.2024.

 

 

 

ZAPOŠLJAVAMO❗️❗️❗️

 

KNJIGOVOĐA / KNJIGOVOTKINJA

 

Kerekesh teatar je neprofitna umjetnička organizacija koja djeluje u području kazališnog, filmskog, glazbeno-scenskog,

likovnog i multimedijalnog umjetničkog stvaralaštva uključujući izvođenje autorskih djela u tim područjima.

Nositelj je prava građenja na zemljištu u vlasništvu Grada Varaždina i investitor radova kojima je započela izgradnja kulturnog centra u Varaždinu.

 

Opis posla:

– obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova

– knjiženje URA i IRA , bankovnog izvoda i ostalih dokumenata u skladu sa zakonom i propisima

– evidencija osnovnih sredstava, knjiženje investicija u tijeku, materijalne i nematerijalne imovine, obračuna amortizacije

– salda konti kupaca i dobavljača (usklade)

– blagajničko poslovanje

– knjiženje blagajne, putnih naloga

– obračun plaća, drugog dohotka i autorskih naknada, PDV- a, PDV-S, izrada JOPPD obrasca

– sudjelovanje u izradi financijskih i statističkih izvještaja

– sudjelovanje u pripremi i izradi završnog računa

– prijava/odjava radnika

– praćenje propisa i stručne literature te pravilna primjena zakonskih računovodstvenih i poreznih propisa i standarda

– suradnja s poreznim i financijskim institucijama

– ostali poslovi po nalogu voditelja

Uvjeti:

– SSS/VŠS/VSS ekonomskog smjera ili drugo relevantno srodno područje smjera (dodatna kvalifikacija za knjigovođu/knjigovotkinju)

– minimalno 3 godine radnog iskustva na računovodstveno-knjigovodstvenim poslovima

– dobro poznavanje rada na računalu (Word, Excel, Outlook, Internet) uključujući rad u e-aplikacijama (e-banka, e-Fina, e-Porezna, e-HZMO, e-HZZO, e-račun)

– dobro poznavanje dvojnog knjigovodstva

– poznavanje rada u računovodstvenom programu Minimax je prednost, ali nije uvjet

 

Osobni profil:

– točnost u izračunima, preciznost i posvećenost detaljima

– motiviranost za stjecanje novih stručnih znanja, uz mentorstvo nadređenih

– sklonost timskom radu, komunikativnost u stvaranju ugodnog radnog okruženja

Stručna sprema:

Srednja stručna sprema, Viša stručna sprema, Sveučilišni prvostupnik, Stručni prvostupnik, Visoka stručna sprema, Magistar struke

Potrebne godine iskustva:

3 godine

Vještine:

Word, Excel, Outlook, Internet

Što nudimo:

– rad u dinamičnom okruženju

– puno radno vrijeme, jednokratno, u mjestu poslodavca (Varaždin)

– naknadu troškova prijevoza na posao i s posla (u visini mjesečne radničke karte)

– paušalnu naknadu za topli obrok

– božićnicu, regres, dar za djecu, stimulaciju za ostvarene rezultate

– nema smještaja

– vrsta zaposlenja: ugovor o radu na neodređeno vrijeme s probnim rokom od 6 mjeseci

PRIJAVA:

Molimo zainteresirane kandidate/kandidatkinje da pošalju svoj životopis i motivacijsko pismo na e-mail za prijavu, najkasnije do 10.04.2024.

Sve ponude će biti obrađene, a kandidate/kandidatkinje koji najbolje zadovoljavaju uvjete natječaja ćemo kontaktirati.
Ostalim kandidatima/kandidatkinjama zahvaljujemo na iskazanom interesu.

Veselimo se vašim prijavama 😊

#samoveselo #sretno